آ
-
آمادگی سازمانی
مروری نظاممند از نقش ابعاد طراحی سازمانی در اجرای تغییرات استراتژیک [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 79-128]
-
آموزش و پرورش
طراحی الگوی مطلوب مدرسه محوری با روش پژوهش آمیخته اکتشافی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 103-136]
-
آینده پژوهی
سناریونگاری راهبردهای مدیریت دانش در شرکتهای دانشبنیان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 151-190]
ا
-
ابعاد و کارکردهای مرجعیت
ارائه مدل مفهومی «مرجعیت علمی» براساس اندیشه و گفتار مقام معظم رهبری [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 1-28]
-
ادراک از ریسک
تبیین نقش سوگیریهای شناختی بر بهرهبرداری از فرصتهای کسب و کار با میانجیگری ادراک از ریسک (مورد مطالعه: بانوان کارآفرین استان لرستان) [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 167-202]
-
ادراکسنجی
معرفی روش انعکاسی به عنوان ابزاری کارآمد در پژوهشهای ادراکسنجی و نمونهای از کاربرد آن در سنجش ادراک عدالت سازمانی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 77-102]
-
ادراک عدالت
معرفی روش انعکاسی به عنوان ابزاری کارآمد در پژوهشهای ادراکسنجی و نمونهای از کاربرد آن در سنجش ادراک عدالت سازمانی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 77-102]
-
ارزیابی راهبرد
ارزیابی راهبردهای مراقبتهای اولیه سلامت (PHC) در نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران: پژوهشی مبتنی بر کنترل راهبردی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 97-126]
-
استان فارس
طراحی الگوی مطلوب مدرسه محوری با روش پژوهش آمیخته اکتشافی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 103-136]
-
استراتژی رفتاری
مرور نظاممند خطاهای شناختی مدیران در ورود به بازار اشباع شده [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 203-238]
-
اصول جبههسازی
اصول و راهبردهای جبههسازی فرهنگی (با تأکید بر اندیشه سیدمحمدمهدی میرباقری) [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 39-76]
-
اعتبار ادراک شده
تاثیر برندسازی شخصی سیاستمداران بر قصد شهروندان تهرانی به رأی دهی در انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب بازاریابی سیاسی (مورد مطالعه : جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی) [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 127-150]
-
افکار عمومی
فهم فرآیند نقشآفرینی رسانهها در ارتباط خطمشیگذار، سیاستمدار و افکار عمومی با بهرهگیری از نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 75-96]
-
انتخابات ریاست جمهوری
شناسایی ابعاد و مؤلفههای مناظرات مطلوب انتخابات ریاست جمهوری در ایران از منظر رهبر معظم انقلاب [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 1-44]
ب
-
بازاریابی سیاسی
شناسایی ابعاد و مؤلفههای مناظرات مطلوب انتخابات ریاست جمهوری در ایران از منظر رهبر معظم انقلاب [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 1-44]
-
بازاریابی سیاسی
تاثیر برندسازی شخصی سیاستمداران بر قصد شهروندان تهرانی به رأی دهی در انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب بازاریابی سیاسی (مورد مطالعه : جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی) [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 127-150]
-
بازرسی
مفهومشناسی حسابرسی هوشمند در سازمانهای عالی نظارتی با رویکرد روششناسی سیستمهای نرم (مورد مطالعه: دیوان محاسبات کشور) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 79-106]
-
بررسی نظاممند ادبیات
طراحی نقشه استراتژیک شناختی فازی برای عوامل اصلی موفقیت مدیریت تداوم کسب و کار (مورد مطالعه: صنعت پتروشیمی) [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 37-78]
-
برنامهریزی سناریو
سناریونگاری راهبردهای مدیریت دانش در شرکتهای دانشبنیان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 151-190]
-
برندسازی شخصی
تاثیر برندسازی شخصی سیاستمداران بر قصد شهروندان تهرانی به رأی دهی در انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب بازاریابی سیاسی (مورد مطالعه : جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی) [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 127-150]
-
بهرهبرداری از فرصت
تبیین نقش سوگیریهای شناختی بر بهرهبرداری از فرصتهای کسب و کار با میانجیگری ادراک از ریسک (مورد مطالعه: بانوان کارآفرین استان لرستان) [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 167-202]
-
بیانات مقام معظم رهبری
ارائه مدل مفهومی «مرجعیت علمی» براساس اندیشه و گفتار مقام معظم رهبری [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 1-28]
پ
-
پیشبینها
مدلسازی عوامل تاثیرگذار بر عملکرد نوآوری شرکتهای دانشبنیان تولیدی؛ رهیافت شبکه مضامین و مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 149-182]
ت
-
تحلیل محیط
طراحی الگوی تحلیل محیط متخاصم مبتنی بر اندیشه راهبردی شهید حسن باقری [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 45-78]
-
تحلیل مضمون
مدلسازی عوامل تاثیرگذار بر عملکرد نوآوری شرکتهای دانشبنیان تولیدی؛ رهیافت شبکه مضامین و مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 149-182]
-
تحلیل مضمون
ارائه مدل مفهومی «مرجعیت علمی» براساس اندیشه و گفتار مقام معظم رهبری [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 1-28]
-
تشخیص مسئله
گونه شناسی نظریه ها و منشور طیف نوری تعریف مسئله در تحلیل خط مشی. [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 1-36]
-
تعریف مسئله خطمشی
گونه شناسی نظریه ها و منشور طیف نوری تعریف مسئله در تحلیل خط مشی. [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 1-36]
-
تغییر استراتژیک
مروری نظاممند از نقش ابعاد طراحی سازمانی در اجرای تغییرات استراتژیک [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 79-128]
-
تغییر سازمانی
مروری نظاممند از نقش ابعاد طراحی سازمانی در اجرای تغییرات استراتژیک [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 79-128]
-
تفکر استراتژیک
طراحی الگوی تفکر راهبردی مبتنی بر اندیشههای راهبردی سردار قاسم سلیمانی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 29-74]
-
تفکر راهبردی
طراحی الگوی تفکر راهبردی مبتنی بر اندیشههای راهبردی سردار قاسم سلیمانی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 29-74]
-
تمرکززدایی
طراحی الگوی مطلوب مدرسه محوری با روش پژوهش آمیخته اکتشافی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 103-136]
-
توسعه عملکرد
تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه عملکرد مدیریت دولتی خدمتمحور سازمانهای دولتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 133-148]
-
توسعه محصول جدید
طراحی مدل مفهومی یکپارچه نوآوری در صنایع خلاق و فرهنگی: ارزیابی عمق و ابعاد نوآوری در صنایع دستی ایرانی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 1-38]
ج
-
جبهه فرهنگی انقلاب
اصول و راهبردهای جبههسازی فرهنگی (با تأکید بر اندیشه سیدمحمدمهدی میرباقری) [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 39-76]
-
جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی
تاثیر برندسازی شخصی سیاستمداران بر قصد شهروندان تهرانی به رأی دهی در انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب بازاریابی سیاسی (مورد مطالعه : جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی) [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 127-150]
ح
-
حسابرسی الکترونیکی
مفهومشناسی حسابرسی هوشمند در سازمانهای عالی نظارتی با رویکرد روششناسی سیستمهای نرم (مورد مطالعه: دیوان محاسبات کشور) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 79-106]
خ
-
خدماترسانی
تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه عملکرد مدیریت دولتی خدمتمحور سازمانهای دولتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 133-148]
-
خطای شناختی
مرور نظاممند خطاهای شناختی مدیران در ورود به بازار اشباع شده [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 203-238]
-
خطمشیگذار
فهم فرآیند نقشآفرینی رسانهها در ارتباط خطمشیگذار، سیاستمدار و افکار عمومی با بهرهگیری از نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 75-96]
-
خطمشیگذاری عمومی
فهم فرآیند نقشآفرینی رسانهها در ارتباط خطمشیگذار، سیاستمدار و افکار عمومی با بهرهگیری از نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 75-96]
د
-
دفاع مقدس
طراحی الگوی تحلیل محیط متخاصم مبتنی بر اندیشه راهبردی شهید حسن باقری [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 45-78]
-
دلالتپژوهی
جستاری تحلیلی از مدل نظامسازی سازمانی مبتنی بر مناسک دینی در احادیث شیعه؛ مطالعه موردی نماز [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 129-158]
ر
-
راهبرد کلان
ارزیابی راهبردهای مراقبتهای اولیه سلامت (PHC) در نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران: پژوهشی مبتنی بر کنترل راهبردی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 97-126]
-
راهبردهای جبههسازی
اصول و راهبردهای جبههسازی فرهنگی (با تأکید بر اندیشه سیدمحمدمهدی میرباقری) [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 39-76]
-
رسانه
فهم فرآیند نقشآفرینی رسانهها در ارتباط خطمشیگذار، سیاستمدار و افکار عمومی با بهرهگیری از نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 75-96]
-
رفتارکاری نوآورانه"
مطالعه و تبیین تاثیر سبک شناختی یادگیری بر رفتار نوآورانه کارکنان سازمان (مورد مطالعه: صنعت فناوری اطلاعات) [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 159-202]
-
رهبر انقلاب
شناسایی ابعاد و مؤلفههای مناظرات مطلوب انتخابات ریاست جمهوری در ایران از منظر رهبر معظم انقلاب [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 1-44]
-
روابط در سازمان
تدوین نظریه طیفی روابط ضمنی رهبران در سازمانهای عمومی دارای رفتار داوطلبانه (نقش نگرش و ادراک رهبران از رابطه، در اثربخشی روابط آنها با پیروان) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 107-132]
-
روابط رهبر و پیرو
تدوین نظریه طیفی روابط ضمنی رهبران در سازمانهای عمومی دارای رفتار داوطلبانه (نقش نگرش و ادراک رهبران از رابطه، در اثربخشی روابط آنها با پیروان) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 107-132]
-
روابط ضمنی
تدوین نظریه طیفی روابط ضمنی رهبران در سازمانهای عمومی دارای رفتار داوطلبانه (نقش نگرش و ادراک رهبران از رابطه، در اثربخشی روابط آنها با پیروان) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 107-132]
-
روابط ضمنی رهبران
تدوین نظریه طیفی روابط ضمنی رهبران در سازمانهای عمومی دارای رفتار داوطلبانه (نقش نگرش و ادراک رهبران از رابطه، در اثربخشی روابط آنها با پیروان) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 107-132]
-
روش انعکاسی
معرفی روش انعکاسی به عنوان ابزاری کارآمد در پژوهشهای ادراکسنجی و نمونهای از کاربرد آن در سنجش ادراک عدالت سازمانی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 77-102]
-
روششناسی
معرفی روش انعکاسی به عنوان ابزاری کارآمد در پژوهشهای ادراکسنجی و نمونهای از کاربرد آن در سنجش ادراک عدالت سازمانی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 77-102]
س
-
ساختاردهی مسئله
گونه شناسی نظریه ها و منشور طیف نوری تعریف مسئله در تحلیل خط مشی. [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 1-36]
-
ساختار سازمانی
مروری نظاممند از نقش ابعاد طراحی سازمانی در اجرای تغییرات استراتژیک [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 79-128]
-
سبک شناختی"
مطالعه و تبیین تاثیر سبک شناختی یادگیری بر رفتار نوآورانه کارکنان سازمان (مورد مطالعه: صنعت فناوری اطلاعات) [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 159-202]
-
سبک یادگیری"
مطالعه و تبیین تاثیر سبک شناختی یادگیری بر رفتار نوآورانه کارکنان سازمان (مورد مطالعه: صنعت فناوری اطلاعات) [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 159-202]
-
سردار سلیمانی
طراحی الگوی تفکر راهبردی مبتنی بر اندیشههای راهبردی سردار قاسم سلیمانی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 29-74]
-
سنجه LSI"
مطالعه و تبیین تاثیر سبک شناختی یادگیری بر رفتار نوآورانه کارکنان سازمان (مورد مطالعه: صنعت فناوری اطلاعات) [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 159-202]
-
سوگیریهای شناختی
تبیین نقش سوگیریهای شناختی بر بهرهبرداری از فرصتهای کسب و کار با میانجیگری ادراک از ریسک (مورد مطالعه: بانوان کارآفرین استان لرستان) [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 167-202]
-
سیاست علم
ارائه مدل مفهومی «مرجعیت علمی» براساس اندیشه و گفتار مقام معظم رهبری [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 1-28]
-
سیاستمدار
فهم فرآیند نقشآفرینی رسانهها در ارتباط خطمشیگذار، سیاستمدار و افکار عمومی با بهرهگیری از نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 75-96]
-
سیستم ها و روش ها
مروری نظاممند از نقش ابعاد طراحی سازمانی در اجرای تغییرات استراتژیک [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 79-128]
ش
-
شبکه سازی
مدل کسب و کار پایدار (م.ک.ک.پ) و شبکه سازی: مرور نظام مند [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 137-166]
-
شرکتهای دانشبنیان
مدلسازی عوامل تاثیرگذار بر عملکرد نوآوری شرکتهای دانشبنیان تولیدی؛ رهیافت شبکه مضامین و مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 149-182]
-
شرکتهای دانشبنیان
سناریونگاری راهبردهای مدیریت دانش در شرکتهای دانشبنیان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 151-190]
-
شکست کسبوکار
مرور نظاممند خطاهای شناختی مدیران در ورود به بازار اشباع شده [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 203-238]
-
شهرک صنایع فناوری شیمیایی شیراز
سناریونگاری راهبردهای مدیریت دانش در شرکتهای دانشبنیان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 151-190]
-
شهید حسن باقری
طراحی الگوی تحلیل محیط متخاصم مبتنی بر اندیشه راهبردی شهید حسن باقری [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 45-78]
ص
-
صنایع خلاق
طراحی مدل مفهومی یکپارچه نوآوری در صنایع خلاق و فرهنگی: ارزیابی عمق و ابعاد نوآوری در صنایع دستی ایرانی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 1-38]
-
صنایع دستی
طراحی مدل مفهومی یکپارچه نوآوری در صنایع خلاق و فرهنگی: ارزیابی عمق و ابعاد نوآوری در صنایع دستی ایرانی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 1-38]
-
صنایع فرهنگی
طراحی مدل مفهومی یکپارچه نوآوری در صنایع خلاق و فرهنگی: ارزیابی عمق و ابعاد نوآوری در صنایع دستی ایرانی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 1-38]
-
صنعت پتروشیمی
طراحی نقشه استراتژیک شناختی فازی برای عوامل اصلی موفقیت مدیریت تداوم کسب و کار (مورد مطالعه: صنعت پتروشیمی) [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 37-78]
ط
-
طراحی سازمانی
مروری نظاممند از نقش ابعاد طراحی سازمانی در اجرای تغییرات استراتژیک [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 79-128]
ع
-
عدالت سازمانی
معرفی روش انعکاسی به عنوان ابزاری کارآمد در پژوهشهای ادراکسنجی و نمونهای از کاربرد آن در سنجش ادراک عدالت سازمانی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 77-102]
-
عملکرد نوآوری
مدلسازی عوامل تاثیرگذار بر عملکرد نوآوری شرکتهای دانشبنیان تولیدی؛ رهیافت شبکه مضامین و مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 149-182]
-
عوامل اصلی موفقیت
طراحی نقشه استراتژیک شناختی فازی برای عوامل اصلی موفقیت مدیریت تداوم کسب و کار (مورد مطالعه: صنعت پتروشیمی) [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 37-78]
ف
-
فرهنگ سازمانی
مروری نظاممند از نقش ابعاد طراحی سازمانی در اجرای تغییرات استراتژیک [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 79-128]
ق
-
قصد رای دادن
تاثیر برندسازی شخصی سیاستمداران بر قصد شهروندان تهرانی به رأی دهی در انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب بازاریابی سیاسی (مورد مطالعه : جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی) [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 127-150]
ک
-
کارت امتیازی متوازن
ارزیابی راهبردهای مراقبتهای اولیه سلامت (PHC) در نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران: پژوهشی مبتنی بر کنترل راهبردی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 97-126]
-
کنترل راهبردی
ارزیابی راهبردهای مراقبتهای اولیه سلامت (PHC) در نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران: پژوهشی مبتنی بر کنترل راهبردی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 97-126]
ل
-
لیدکا
طراحی الگوی تفکر راهبردی مبتنی بر اندیشههای راهبردی سردار قاسم سلیمانی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 29-74]
م
-
محیط متخاصم
طراحی الگوی تحلیل محیط متخاصم مبتنی بر اندیشه راهبردی شهید حسن باقری [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 45-78]
-
مدارس
طراحی الگوی مطلوب مدرسه محوری با روش پژوهش آمیخته اکتشافی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 103-136]
-
مدلسازی ساختاری- تفسیری
مدلسازی عوامل تاثیرگذار بر عملکرد نوآوری شرکتهای دانشبنیان تولیدی؛ رهیافت شبکه مضامین و مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 149-182]
-
مدل کسب و کار پایدار
مدل کسب و کار پایدار (م.ک.ک.پ) و شبکه سازی: مرور نظام مند [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 137-166]
-
مدیریت استراتژیک
طراحی الگوی تحلیل محیط متخاصم مبتنی بر اندیشه راهبردی شهید حسن باقری [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 45-78]
-
مدیریت استراتژیک
طراحی الگوی تفکر راهبردی مبتنی بر اندیشههای راهبردی سردار قاسم سلیمانی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 29-74]
-
مدیریت اسلامی
طراحی الگوی تفکر راهبردی مبتنی بر اندیشههای راهبردی سردار قاسم سلیمانی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 29-74]
-
مدیریت تداوم کسب و کار
طراحی نقشه استراتژیک شناختی فازی برای عوامل اصلی موفقیت مدیریت تداوم کسب و کار (مورد مطالعه: صنعت پتروشیمی) [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 37-78]
-
مدیریت دانش
سناریونگاری راهبردهای مدیریت دانش در شرکتهای دانشبنیان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 151-190]
-
مدیریت دولتی
تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه عملکرد مدیریت دولتی خدمتمحور سازمانهای دولتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 133-148]
-
مدیریت دولتی خدمتمحور
تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه عملکرد مدیریت دولتی خدمتمحور سازمانهای دولتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 133-148]
-
مدیریت راهبردی
طراحی الگوی تفکر راهبردی مبتنی بر اندیشههای راهبردی سردار قاسم سلیمانی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 29-74]
-
مدیریت مدرسه محوری
طراحی الگوی مطلوب مدرسه محوری با روش پژوهش آمیخته اکتشافی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 103-136]
-
مراقبتهای اولیه سلامت
ارزیابی راهبردهای مراقبتهای اولیه سلامت (PHC) در نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران: پژوهشی مبتنی بر کنترل راهبردی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 97-126]
-
مرجعیت علمی
ارائه مدل مفهومی «مرجعیت علمی» براساس اندیشه و گفتار مقام معظم رهبری [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 1-28]
-
مرور نظاممند
مرور نظاممند خطاهای شناختی مدیران در ورود به بازار اشباع شده [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 203-238]
-
مرور نظام مند
مدل کسب و کار پایدار (م.ک.ک.پ) و شبکه سازی: مرور نظام مند [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 137-166]
-
مسئله خطمشی
گونه شناسی نظریه ها و منشور طیف نوری تعریف مسئله در تحلیل خط مشی. [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 1-36]
-
مطالعه استنادی
مدل کسب و کار پایدار (م.ک.ک.پ) و شبکه سازی: مرور نظام مند [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 137-166]
-
منابع و قابلیت های سازمان
مروری نظاممند از نقش ابعاد طراحی سازمانی در اجرای تغییرات استراتژیک [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 79-128]
-
مناسک دینی
جستاری تحلیلی از مدل نظامسازی سازمانی مبتنی بر مناسک دینی در احادیث شیعه؛ مطالعه موردی نماز [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 129-158]
-
مناظرات تلویزیونی
شناسایی ابعاد و مؤلفههای مناظرات مطلوب انتخابات ریاست جمهوری در ایران از منظر رهبر معظم انقلاب [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 1-44]
-
مناظره مطلوب
شناسایی ابعاد و مؤلفههای مناظرات مطلوب انتخابات ریاست جمهوری در ایران از منظر رهبر معظم انقلاب [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 1-44]
-
منشور طیف نوری تعریف مسئله
گونه شناسی نظریه ها و منشور طیف نوری تعریف مسئله در تحلیل خط مشی. [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 1-36]
ن
-
نرم افزار بیبلیومتریکس
مدل کسب و کار پایدار (م.ک.ک.پ) و شبکه سازی: مرور نظام مند [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 137-166]
-
نظارت مستمر
مفهومشناسی حسابرسی هوشمند در سازمانهای عالی نظارتی با رویکرد روششناسی سیستمهای نرم (مورد مطالعه: دیوان محاسبات کشور) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 79-106]
-
نظامسازی
جستاری تحلیلی از مدل نظامسازی سازمانی مبتنی بر مناسک دینی در احادیث شیعه؛ مطالعه موردی نماز [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 129-158]
-
نظامسازی سازمانی
جستاری تحلیلی از مدل نظامسازی سازمانی مبتنی بر مناسک دینی در احادیث شیعه؛ مطالعه موردی نماز [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 129-158]
-
نظریه داده بنیاد
فهم فرآیند نقشآفرینی رسانهها در ارتباط خطمشیگذار، سیاستمدار و افکار عمومی با بهرهگیری از نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 75-96]
-
نظریه طیفی روابط ضمنی
تدوین نظریه طیفی روابط ضمنی رهبران در سازمانهای عمومی دارای رفتار داوطلبانه (نقش نگرش و ادراک رهبران از رابطه، در اثربخشی روابط آنها با پیروان) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 107-132]
-
نقشه شناختی فازی
طراحی نقشه استراتژیک شناختی فازی برای عوامل اصلی موفقیت مدیریت تداوم کسب و کار (مورد مطالعه: صنعت پتروشیمی) [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 37-78]
-
نگرش
تاثیر برندسازی شخصی سیاستمداران بر قصد شهروندان تهرانی به رأی دهی در انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب بازاریابی سیاسی (مورد مطالعه : جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی) [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 127-150]
-
نوآوری
طراحی مدل مفهومی یکپارچه نوآوری در صنایع خلاق و فرهنگی: ارزیابی عمق و ابعاد نوآوری در صنایع دستی ایرانی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 1-38]
-
نوآوری"
مطالعه و تبیین تاثیر سبک شناختی یادگیری بر رفتار نوآورانه کارکنان سازمان (مورد مطالعه: صنعت فناوری اطلاعات) [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 159-202]
-
نوآوری سازمانی"
مطالعه و تبیین تاثیر سبک شناختی یادگیری بر رفتار نوآورانه کارکنان سازمان (مورد مطالعه: صنعت فناوری اطلاعات) [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 159-202]
و
-
ورود به بازار اشباع شده
مرور نظاممند خطاهای شناختی مدیران در ورود به بازار اشباع شده [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 203-238]
ه
-
هوش مصنوعی
مفهومشناسی حسابرسی هوشمند در سازمانهای عالی نظارتی با رویکرد روششناسی سیستمهای نرم (مورد مطالعه: دیوان محاسبات کشور) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 79-106]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد