آ

  • آمادگی سازمانی مروری نظام‌مند از نقش ابعاد طراحی سازمانی در اجرای تغییرات استراتژیک [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 79-128]
  • آموزش و پرورش طراحی الگوی مطلوب مدرسه محوری با روش پژوهش آمیخته اکتشافی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 103-136]
  • آینده پژوهی سناریونگاری راهبرد‌های مدیریت دانش در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 151-190]

ا

  • ابعاد و کارکردهای مرجعیت ارائه مدل مفهومی «مرجعیت علمی» براساس اندیشه و گفتار مقام معظم رهبری [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 1-28]
  • ادراک از ریسک تبیین نقش سوگیری‌های شناختی بر بهره‌برداری از فرصت‌های کسب و کار با میانجی‌گری ادراک از ریسک (مورد مطالعه: بانوان کارآفرین استان لرستان) [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 167-202]
  • ادراک‌سنجی معرفی روش انعکاسی به عنوان ابزاری کارآمد در پژوهش‌های ادراک‌سنجی و نمونه‌ای از کاربرد آن در سنجش ادراک عدالت سازمانی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 77-102]
  • ادراک عدالت معرفی روش انعکاسی به عنوان ابزاری کارآمد در پژوهش‌های ادراک‌سنجی و نمونه‌ای از کاربرد آن در سنجش ادراک عدالت سازمانی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 77-102]
  • ارزیابی راهبرد ارزیابی راهبردهای مراقبت‌های اولیه سلامت (PHC) در نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران: پژوهشی مبتنی بر کنترل راهبردی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 97-126]
  • استان فارس طراحی الگوی مطلوب مدرسه محوری با روش پژوهش آمیخته اکتشافی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 103-136]
  • استراتژی رفتاری مرور‌ نظام‌مند خطاهای شناختی مدیران در ورود به بازار اشباع شده [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 203-238]
  • اصول جبهه‌سازی اصول و راهبردهای جبهه‌سازی فرهنگی (با تأکید بر اندیشه سیدمحمدمهدی میرباقری) [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 39-76]
  • اعتبار ادراک شده تاثیر برندسازی شخصی سیاستمداران بر قصد شهروندان تهرانی به رأی دهی در انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب بازاریابی سیاسی (مورد مطالعه : جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی) [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 127-150]
  • افکار عمومی فهم فرآیند نقش‌آفرینی رسانه‌ها در ارتباط خط‌مشی‌گذار، سیاستمدار و افکار عمومی با بهره‌گیری از نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 75-96]
  • انتخابات ریاست جمهوری شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مناظرات مطلوب انتخابات ریاست جمهوری در ایران از منظر رهبر معظم انقلاب [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 1-44]

ب

  • بازاریابی سیاسی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مناظرات مطلوب انتخابات ریاست جمهوری در ایران از منظر رهبر معظم انقلاب [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 1-44]
  • بازاریابی سیاسی تاثیر برندسازی شخصی سیاستمداران بر قصد شهروندان تهرانی به رأی دهی در انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب بازاریابی سیاسی (مورد مطالعه : جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی) [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 127-150]
  • بازرسی مفهوم‌شناسی حسابرسی هوشمند در سازمان‌های عالی نظارتی با رویکرد روش‌شناسی سیستم‌های نرم (مورد مطالعه: دیوان محاسبات کشور) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 79-106]
  • بررسی نظام‌مند ادبیات طراحی نقشه استراتژیک شناختی فازی برای عوامل اصلی موفقیت مدیریت تداوم کسب و کار (مورد مطالعه: صنعت پتروشیمی) [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 37-78]
  • برنامه‌ریزی سناریو سناریونگاری راهبرد‌های مدیریت دانش در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 151-190]
  • برندسازی شخصی تاثیر برندسازی شخصی سیاستمداران بر قصد شهروندان تهرانی به رأی دهی در انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب بازاریابی سیاسی (مورد مطالعه : جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی) [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 127-150]
  • بهره‌برداری از فرصت تبیین نقش سوگیری‌های شناختی بر بهره‌برداری از فرصت‌های کسب و کار با میانجی‌گری ادراک از ریسک (مورد مطالعه: بانوان کارآفرین استان لرستان) [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 167-202]
  • بیانات مقام معظم رهبری ارائه مدل مفهومی «مرجعیت علمی» براساس اندیشه و گفتار مقام معظم رهبری [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 1-28]

پ

  • پیش‌بین‌ها مدلسازی عوامل تاثیرگذار بر عملکرد نوآوری شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدی؛ رهیافت شبکه مضامین و مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 149-182]

ت

  • تحلیل محیط طراحی الگوی تحلیل محیط متخاصم مبتنی بر اندیشه راهبردی شهید حسن باقری [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 45-78]
  • تحلیل مضمون مدلسازی عوامل تاثیرگذار بر عملکرد نوآوری شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدی؛ رهیافت شبکه مضامین و مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 149-182]
  • تحلیل مضمون ارائه مدل مفهومی «مرجعیت علمی» براساس اندیشه و گفتار مقام معظم رهبری [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 1-28]
  • تشخیص مسئله گونه شناسی نظریه ها و منشور طیف نوری تعریف مسئله در تحلیل خط مشی. [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 1-36]
  • تعریف مسئله خط‌مشی گونه شناسی نظریه ها و منشور طیف نوری تعریف مسئله در تحلیل خط مشی. [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 1-36]
  • تغییر استراتژیک مروری نظام‌مند از نقش ابعاد طراحی سازمانی در اجرای تغییرات استراتژیک [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 79-128]
  • تغییر سازمانی مروری نظام‌مند از نقش ابعاد طراحی سازمانی در اجرای تغییرات استراتژیک [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 79-128]
  • تفکر استراتژیک طراحی الگوی تفکر راهبردی مبتنی بر اندیشه‌های راهبردی سردار قاسم سلیمانی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 29-74]
  • تفکر راهبردی طراحی الگوی تفکر راهبردی مبتنی بر اندیشه‌های راهبردی سردار قاسم سلیمانی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 29-74]
  • تمرکززدایی طراحی الگوی مطلوب مدرسه محوری با روش پژوهش آمیخته اکتشافی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 103-136]
  • توسعه عملکرد تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه عملکرد مدیریت دولتی خدمت‌محور سازمان‌های دولتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 133-148]
  • توسعه محصول جدید طراحی مدل مفهومی یکپارچه نوآوری در صنایع خلاق و فرهنگی: ارزیابی عمق و ابعاد نوآوری در صنایع دستی ایرانی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 1-38]

ج

  • جبهه فرهنگی انقلاب اصول و راهبردهای جبهه‌سازی فرهنگی (با تأکید بر اندیشه سیدمحمدمهدی میرباقری) [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 39-76]
  • جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی تاثیر برندسازی شخصی سیاستمداران بر قصد شهروندان تهرانی به رأی دهی در انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب بازاریابی سیاسی (مورد مطالعه : جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی) [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 127-150]

ح

  • حسابرسی الکترونیکی مفهوم‌شناسی حسابرسی هوشمند در سازمان‌های عالی نظارتی با رویکرد روش‌شناسی سیستم‌های نرم (مورد مطالعه: دیوان محاسبات کشور) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 79-106]

خ

  • خدمات‌رسانی تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه عملکرد مدیریت دولتی خدمت‌محور سازمان‌های دولتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 133-148]
  • خطای شناختی مرور‌ نظام‌مند خطاهای شناختی مدیران در ورود به بازار اشباع شده [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 203-238]
  • خط‌مشی‌گذار فهم فرآیند نقش‌آفرینی رسانه‌ها در ارتباط خط‌مشی‌گذار، سیاستمدار و افکار عمومی با بهره‌گیری از نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 75-96]
  • خط‌مشی‌گذاری عمومی فهم فرآیند نقش‌آفرینی رسانه‌ها در ارتباط خط‌مشی‌گذار، سیاستمدار و افکار عمومی با بهره‌گیری از نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 75-96]

د

  • دفاع مقدس طراحی الگوی تحلیل محیط متخاصم مبتنی بر اندیشه راهبردی شهید حسن باقری [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 45-78]
  • دلالت‌پژوهی جستاری تحلیلی از مدل نظام‌سازی سازمانی مبتنی بر مناسک دینی در احادیث شیعه؛ مطالعه موردی نماز [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 129-158]

ر

  • راهبرد کلان ارزیابی راهبردهای مراقبت‌های اولیه سلامت (PHC) در نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران: پژوهشی مبتنی بر کنترل راهبردی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 97-126]
  • راهبردهای جبهه‌سازی اصول و راهبردهای جبهه‌سازی فرهنگی (با تأکید بر اندیشه سیدمحمدمهدی میرباقری) [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 39-76]
  • رسانه فهم فرآیند نقش‌آفرینی رسانه‌ها در ارتباط خط‌مشی‌گذار، سیاستمدار و افکار عمومی با بهره‌گیری از نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 75-96]
  • رفتارکاری نوآورانه" مطالعه و تبیین تاثیر سبک شناختی یادگیری بر رفتار نوآورانه کارکنان سازمان (مورد مطالعه: صنعت فناوری اطلاعات) [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 159-202]
  • رهبر انقلاب شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مناظرات مطلوب انتخابات ریاست جمهوری در ایران از منظر رهبر معظم انقلاب [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 1-44]
  • روابط در سازمان تدوین نظریه طیفی روابط ضمنی رهبران در سازمان‌های عمومی دارای رفتار داوطلبانه (نقش نگرش و ادراک رهبران از رابطه، در اثربخشی روابط آنها با پیروان) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 107-132]
  • روابط رهبر و پیرو تدوین نظریه طیفی روابط ضمنی رهبران در سازمان‌های عمومی دارای رفتار داوطلبانه (نقش نگرش و ادراک رهبران از رابطه، در اثربخشی روابط آنها با پیروان) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 107-132]
  • روابط ضمنی تدوین نظریه طیفی روابط ضمنی رهبران در سازمان‌های عمومی دارای رفتار داوطلبانه (نقش نگرش و ادراک رهبران از رابطه، در اثربخشی روابط آنها با پیروان) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 107-132]
  • روابط ضمنی رهبران تدوین نظریه طیفی روابط ضمنی رهبران در سازمان‌های عمومی دارای رفتار داوطلبانه (نقش نگرش و ادراک رهبران از رابطه، در اثربخشی روابط آنها با پیروان) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 107-132]
  • روش انعکاسی معرفی روش انعکاسی به عنوان ابزاری کارآمد در پژوهش‌های ادراک‌سنجی و نمونه‌ای از کاربرد آن در سنجش ادراک عدالت سازمانی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 77-102]
  • روش‌شناسی معرفی روش انعکاسی به عنوان ابزاری کارآمد در پژوهش‌های ادراک‌سنجی و نمونه‌ای از کاربرد آن در سنجش ادراک عدالت سازمانی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 77-102]

س

  • ساختاردهی مسئله گونه شناسی نظریه ها و منشور طیف نوری تعریف مسئله در تحلیل خط مشی. [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 1-36]
  • ساختار سازمانی مروری نظام‌مند از نقش ابعاد طراحی سازمانی در اجرای تغییرات استراتژیک [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 79-128]
  • سبک شناختی" مطالعه و تبیین تاثیر سبک شناختی یادگیری بر رفتار نوآورانه کارکنان سازمان (مورد مطالعه: صنعت فناوری اطلاعات) [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 159-202]
  • سبک یادگیری" مطالعه و تبیین تاثیر سبک شناختی یادگیری بر رفتار نوآورانه کارکنان سازمان (مورد مطالعه: صنعت فناوری اطلاعات) [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 159-202]
  • سردار سلیمانی طراحی الگوی تفکر راهبردی مبتنی بر اندیشه‌های راهبردی سردار قاسم سلیمانی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 29-74]
  • سنجه LSI" مطالعه و تبیین تاثیر سبک شناختی یادگیری بر رفتار نوآورانه کارکنان سازمان (مورد مطالعه: صنعت فناوری اطلاعات) [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 159-202]
  • سوگیری‌های شناختی تبیین نقش سوگیری‌های شناختی بر بهره‌برداری از فرصت‌های کسب و کار با میانجی‌گری ادراک از ریسک (مورد مطالعه: بانوان کارآفرین استان لرستان) [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 167-202]
  • سیاست علم ارائه مدل مفهومی «مرجعیت علمی» براساس اندیشه و گفتار مقام معظم رهبری [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 1-28]
  • سیاستمدار فهم فرآیند نقش‌آفرینی رسانه‌ها در ارتباط خط‌مشی‌گذار، سیاستمدار و افکار عمومی با بهره‌گیری از نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 75-96]
  • سیستم ها و روش ها مروری نظام‌مند از نقش ابعاد طراحی سازمانی در اجرای تغییرات استراتژیک [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 79-128]

ش

  • شبکه سازی مدل کسب و کار پایدار (م.ک.ک.پ) و شبکه سازی: مرور نظام مند [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 137-166]
  • شرکت‌های دانش‌بنیان مدلسازی عوامل تاثیرگذار بر عملکرد نوآوری شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدی؛ رهیافت شبکه مضامین و مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 149-182]
  • شرکت‌های دانش‌بنیان سناریونگاری راهبرد‌های مدیریت دانش در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 151-190]
  • شکست کسب‌وکار مرور‌ نظام‌مند خطاهای شناختی مدیران در ورود به بازار اشباع شده [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 203-238]
  • شهرک صنایع فناوری شیمیایی شیراز سناریونگاری راهبرد‌های مدیریت دانش در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 151-190]
  • شهید حسن باقری طراحی الگوی تحلیل محیط متخاصم مبتنی بر اندیشه راهبردی شهید حسن باقری [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 45-78]

ص

  • صنایع خلاق طراحی مدل مفهومی یکپارچه نوآوری در صنایع خلاق و فرهنگی: ارزیابی عمق و ابعاد نوآوری در صنایع دستی ایرانی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 1-38]
  • صنایع دستی طراحی مدل مفهومی یکپارچه نوآوری در صنایع خلاق و فرهنگی: ارزیابی عمق و ابعاد نوآوری در صنایع دستی ایرانی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 1-38]
  • صنایع فرهنگی طراحی مدل مفهومی یکپارچه نوآوری در صنایع خلاق و فرهنگی: ارزیابی عمق و ابعاد نوآوری در صنایع دستی ایرانی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 1-38]
  • صنعت پتروشیمی طراحی نقشه استراتژیک شناختی فازی برای عوامل اصلی موفقیت مدیریت تداوم کسب و کار (مورد مطالعه: صنعت پتروشیمی) [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 37-78]

ط

  • طراحی سازمانی مروری نظام‌مند از نقش ابعاد طراحی سازمانی در اجرای تغییرات استراتژیک [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 79-128]

ع

  • عدالت سازمانی معرفی روش انعکاسی به عنوان ابزاری کارآمد در پژوهش‌های ادراک‌سنجی و نمونه‌ای از کاربرد آن در سنجش ادراک عدالت سازمانی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 77-102]
  • عملکرد نوآوری مدلسازی عوامل تاثیرگذار بر عملکرد نوآوری شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدی؛ رهیافت شبکه مضامین و مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 149-182]
  • عوامل اصلی موفقیت طراحی نقشه استراتژیک شناختی فازی برای عوامل اصلی موفقیت مدیریت تداوم کسب و کار (مورد مطالعه: صنعت پتروشیمی) [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 37-78]

ف

  • فرهنگ سازمانی مروری نظام‌مند از نقش ابعاد طراحی سازمانی در اجرای تغییرات استراتژیک [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 79-128]

ق

  • قصد رای دادن تاثیر برندسازی شخصی سیاستمداران بر قصد شهروندان تهرانی به رأی دهی در انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب بازاریابی سیاسی (مورد مطالعه : جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی) [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 127-150]

ک

  • کارت امتیازی متوازن ارزیابی راهبردهای مراقبت‌های اولیه سلامت (PHC) در نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران: پژوهشی مبتنی بر کنترل راهبردی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 97-126]
  • کنترل راهبردی ارزیابی راهبردهای مراقبت‌های اولیه سلامت (PHC) در نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران: پژوهشی مبتنی بر کنترل راهبردی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 97-126]

ل

  • لیدکا طراحی الگوی تفکر راهبردی مبتنی بر اندیشه‌های راهبردی سردار قاسم سلیمانی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 29-74]

م

  • محیط متخاصم طراحی الگوی تحلیل محیط متخاصم مبتنی بر اندیشه راهبردی شهید حسن باقری [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 45-78]
  • مدارس طراحی الگوی مطلوب مدرسه محوری با روش پژوهش آمیخته اکتشافی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 103-136]
  • مدلسازی ساختاری- تفسیری مدلسازی عوامل تاثیرگذار بر عملکرد نوآوری شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدی؛ رهیافت شبکه مضامین و مدلسازی ساختاری- تفسیری [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 149-182]
  • مدل کسب و کار پایدار مدل کسب و کار پایدار (م.ک.ک.پ) و شبکه سازی: مرور نظام مند [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 137-166]
  • مدیریت استراتژیک طراحی الگوی تحلیل محیط متخاصم مبتنی بر اندیشه راهبردی شهید حسن باقری [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 45-78]
  • مدیریت استراتژیک طراحی الگوی تفکر راهبردی مبتنی بر اندیشه‌های راهبردی سردار قاسم سلیمانی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 29-74]
  • مدیریت اسلامی طراحی الگوی تفکر راهبردی مبتنی بر اندیشه‌های راهبردی سردار قاسم سلیمانی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 29-74]
  • مدیریت تداوم کسب و کار طراحی نقشه استراتژیک شناختی فازی برای عوامل اصلی موفقیت مدیریت تداوم کسب و کار (مورد مطالعه: صنعت پتروشیمی) [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 37-78]
  • مدیریت دانش سناریونگاری راهبرد‌های مدیریت دانش در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 151-190]
  • مدیریت دولتی تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه عملکرد مدیریت دولتی خدمت‌محور سازمان‌های دولتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 133-148]
  • مدیریت دولتی خدمت‌محور تحلیلی بر روابط تعاملی عوامل مؤثر بر توسعه عملکرد مدیریت دولتی خدمت‌محور سازمان‌های دولتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 133-148]
  • مدیریت راهبردی طراحی الگوی تفکر راهبردی مبتنی بر اندیشه‌های راهبردی سردار قاسم سلیمانی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 29-74]
  • مدیریت مدرسه محوری طراحی الگوی مطلوب مدرسه محوری با روش پژوهش آمیخته اکتشافی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 103-136]
  • مراقبت‌های اولیه سلامت ارزیابی راهبردهای مراقبت‌های اولیه سلامت (PHC) در نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران: پژوهشی مبتنی بر کنترل راهبردی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 97-126]
  • مرجعیت علمی ارائه مدل مفهومی «مرجعیت علمی» براساس اندیشه و گفتار مقام معظم رهبری [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 1-28]
  • مرور نظام‌مند مرور‌ نظام‌مند خطاهای شناختی مدیران در ورود به بازار اشباع شده [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 203-238]
  • مرور نظام مند مدل کسب و کار پایدار (م.ک.ک.پ) و شبکه سازی: مرور نظام مند [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 137-166]
  • مسئله خط‌مشی گونه شناسی نظریه ها و منشور طیف نوری تعریف مسئله در تحلیل خط مشی. [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 1-36]
  • مطالعه استنادی مدل کسب و کار پایدار (م.ک.ک.پ) و شبکه سازی: مرور نظام مند [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 137-166]
  • منابع و قابلیت های سازمان مروری نظام‌مند از نقش ابعاد طراحی سازمانی در اجرای تغییرات استراتژیک [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 79-128]
  • مناسک دینی جستاری تحلیلی از مدل نظام‌سازی سازمانی مبتنی بر مناسک دینی در احادیث شیعه؛ مطالعه موردی نماز [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 129-158]
  • مناظرات تلویزیونی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مناظرات مطلوب انتخابات ریاست جمهوری در ایران از منظر رهبر معظم انقلاب [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 1-44]
  • مناظره مطلوب شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مناظرات مطلوب انتخابات ریاست جمهوری در ایران از منظر رهبر معظم انقلاب [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 1-44]
  • منشور طیف نوری تعریف مسئله گونه شناسی نظریه ها و منشور طیف نوری تعریف مسئله در تحلیل خط مشی. [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 1-36]

ن

  • نرم افزار بیبلیومتریکس مدل کسب و کار پایدار (م.ک.ک.پ) و شبکه سازی: مرور نظام مند [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 137-166]
  • نظارت مستمر مفهوم‌شناسی حسابرسی هوشمند در سازمان‌های عالی نظارتی با رویکرد روش‌شناسی سیستم‌های نرم (مورد مطالعه: دیوان محاسبات کشور) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 79-106]
  • نظام‌سازی جستاری تحلیلی از مدل نظام‌سازی سازمانی مبتنی بر مناسک دینی در احادیث شیعه؛ مطالعه موردی نماز [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 129-158]
  • نظام‌سازی سازمانی جستاری تحلیلی از مدل نظام‌سازی سازمانی مبتنی بر مناسک دینی در احادیث شیعه؛ مطالعه موردی نماز [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 129-158]
  • نظریه داده بنیاد فهم فرآیند نقش‌آفرینی رسانه‌ها در ارتباط خط‌مشی‌گذار، سیاستمدار و افکار عمومی با بهره‌گیری از نظریه داده بنیاد [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 75-96]
  • نظریه طیفی روابط ضمنی تدوین نظریه طیفی روابط ضمنی رهبران در سازمان‌های عمومی دارای رفتار داوطلبانه (نقش نگرش و ادراک رهبران از رابطه، در اثربخشی روابط آنها با پیروان) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 107-132]
  • نقشه شناختی فازی طراحی نقشه استراتژیک شناختی فازی برای عوامل اصلی موفقیت مدیریت تداوم کسب و کار (مورد مطالعه: صنعت پتروشیمی) [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 37-78]
  • نگرش تاثیر برندسازی شخصی سیاستمداران بر قصد شهروندان تهرانی به رأی دهی در انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب بازاریابی سیاسی (مورد مطالعه : جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی) [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 127-150]
  • نوآوری طراحی مدل مفهومی یکپارچه نوآوری در صنایع خلاق و فرهنگی: ارزیابی عمق و ابعاد نوآوری در صنایع دستی ایرانی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 1-38]
  • نوآوری" مطالعه و تبیین تاثیر سبک شناختی یادگیری بر رفتار نوآورانه کارکنان سازمان (مورد مطالعه: صنعت فناوری اطلاعات) [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 159-202]
  • نوآوری سازمانی" مطالعه و تبیین تاثیر سبک شناختی یادگیری بر رفتار نوآورانه کارکنان سازمان (مورد مطالعه: صنعت فناوری اطلاعات) [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 159-202]

و

  • ورود به بازار اشباع شده مرور‌ نظام‌مند خطاهای شناختی مدیران در ورود به بازار اشباع شده [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 203-238]

ه

  • هوش مصنوعی مفهوم‌شناسی حسابرسی هوشمند در سازمان‌های عالی نظارتی با رویکرد روش‌شناسی سیستم‌های نرم (مورد مطالعه: دیوان محاسبات کشور) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 79-106]